onsdag 1. oktober 2008

Valgets kvaler

Det er bordet nederst til venstre og paa hoeyre side jeg har bestilt.

Her sitter jeg i en halvfull leilighet uten stuebord, tv og diverse og ingenting på veggene. Har lånt en sofa og ingenting føles ferdig. Skal på ikea i nærmeste fremtid for å kjøpe kommoder og diverse. Tenker på hvor vanskelig det egentlig er å bestemme seg for hva man skal ha. I hodet mitt ser jeg jo for meg akkurat sånn jeg vil ha det, men det er så mye fint der ute i alle prisklasser, hvordan skal klare å ta et valg. Tenker bare på hvilken sofa jeg skal velge. Det er jo et møbel man skal ha lenge, det er et blikkfang siden det er et så stort møbel. Den skal være fin, passe meg og være komfortabel, ikke minst. Prisen har jo en del å si. Hva skal jeg velge???? Mest sannsynlig kommer jeg til å gå for en hvit ektorp ikea-sofa. Den er god å sitte i,stilren, passer det meste og så er drømmen en hvit sofa. Men jeg er stygt redd for at jeg kommer til å være helt nevrotisk når barn og venner kommer på besøk.

Stuebordet er jeg heldigvis mer sikker på. Det er allerede bestilt. Gjett om jeg gleder meg! Jeg var aldri i tvil, måtte bestille det fra House Doctor gjennom en butikk i byen min. Håper det er akkurat som jeg forestiller meg. Bilde av bordet ser dere over. Fint ja?!

Jeg skal legge ut bilder fra den halvferdige leiligheta mi, masse jeg vil gjøre her. Den er ganske liten, så det er en del begrensninger. Derfor vil jeg gjerne ha innspill og tips fra dere om hva jeg kan gjøre og tips til interiør.

Ingen kommentarer: