torsdag 23. oktober 2008

Dill og dall

Sitter her og bare venter på en anledning til å dra på Iea. Er så lei av den lånte sofaen og å vente på bordet mitt. Pappkassen som jeg bruker nå er liksom ikke så praktisk, og bordet skulle kommet for flere uker siden.. Men neida, ting tar tid. Så her er kommer et par tinger jeg ønsker meg eller venter på :)Dette er et bilde jeg sikler veldig på for tiden. Lurer på om jeg ikke bare MÅ ha det. Det er fra www.tigerrose.se i Sverige som selger masse fine, litt orientalske ting og tang.

Her er enda et bilde av det berømte bordet jeg har bestilt og venter på. Håper det er like fint som jeg forventer. Det er fra House Doctor og jeg måtte ringe mange forselgere for å finne noen som kunne bestille det til meg. den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves, sies det visst..

Denne Tobias-stolen fra Ikea skaper litt hodebry for meg om dagen. Mitt store spørsmål er om jeg skal kjøpe slike til spisestuen eller om jeg rett og slett skal få tak i hvite, side overtrekk til de stolene jeg allerede har... Det er jo to vidt forskjellige stiler da, men syns disse stolene er litt kule og så er de ganske plassbesparende. Eller det virker som det blir litt luftigere i alle fall.




Her er et av mine yndlingsblad. Klarer meg ikke uten rom123, boligpluss, vakre hjem, sköna hem, maison, elle interiør, drömhem&trädgård osv osv... Ja, jeg bruker min del på blad, men trøster meg med det at det er (nesten) min verste last her i livet. Ikke røyker jeg, så jeg koser meg heller med blad :)



Dette er litt barnslig og flaut å si, men jeg er en veldig stor fan av mummidalen. Helt siden jeg var barn har dette vært min favoritt. Mange sier jeg ligner litt på lille My, men vet ikke om det er en fornærmelse eller et kompliment. Tove Janssons gamle bøker er helt herlige. Nå venter jeg på pakke i posten og gleder meg veldig til jul, for jeg har nemlig bestilt kakeform-sett til å lage mummihuset som pepperkakehus. Har kjøpt noen av former av figurene også. Lille my, snusmumrikken, mummi, hattifnatter og hufsa, tror jeg det var, så må vel be noen av barna til vennene mine som alibi når dette skal lages, hehe.



Ingen kommentarer: