fredag 7. november 2008

Juleshopping

Fjern formatering fra utvalget Endelig har boka jeg har ventet på så "lenge", kommet! Lenge og lenge, tror det bare føles sånn, for har gledet meg veldig til den kom. Den skuffet i alle fall ikke. Dette er min nye bibel! Så vidt jeg vet kan den ikke bestilles i Norge, men jeg fikk tak i denne fra www.amazon.co.uk til £18, så man slipper akkurat unna toll. Anbefales virkelig, en av de beste interiørbøkene jeg har sett!









I går var jeg innom Låvebutikken igjen, hadde hørt rykter om at julepynten hadde kommet så smått. Utrolig masse fint. Kjøpte dette strykebildet som jeg tenkte å ha på puteryggen på min nye ektorp stol på bildet over. Tror og håper det blir bra. Bilder kommer senere.








Dette er fra mitt (litt tragiske) soverom, syns senga er helt forferdelig stygg og sengegavelen var vond å lene seg mot. På Kid fant jeg disse sitteputene i noe velourlignende stoff i en farge som passet gardinene ganske bra. Knyttet de rundt øverste stang og plutselig ble det en veldig behagelig og veldig billig løsning. Med masse puter og litt lys syns jeg ikke det ble så verst. Senga mi er så høy at når jeg sitter og drar for gardinene, ser jeg rett ut mot havet. Da har jeg full oversikt når ferga kommer og går, hehe.




På Låvebutikken ble det også kjøpt julekuler fra Villa Collection og House Doctor. På vei dit stoppet vi på en ny butikk som heter Interiør 63 G. Masse fint der også, og jammen ble ikke to julekuler med hjem der også.
Kid er en undervurdert butikk når det kommer til interiør. Jeg fant julekuler i både kjempestor og liten utgave i fattigmannssølv. Så nå blir det ikke lenge før julepynten kommer opp her, haha. Neida, men det er vanskelig å holde seg når det er så mye lekkert. Under er noen bilder fra kuppene mine. Selvfølgelig går det i fattigmannssølv og i lillatoner. Forresten, de to store gresskarformede kulene kjøpte jeg hos Byhaven blomster i Trondheim, angrer på jeg ikke kjøpte flere..





Ingen kommentarer: